ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
6-7
|
1-4
|
ჯგუფში წევრების ჩართულობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია მუშაობაში, ყველა თანაბრად
ინაწილებს პასუხისმგებლობას
|
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია მუშაობაში, თუმცა ყველა
თანაბრად არ ინაწილებს პასუხისმგებლობას
|
უმეტესობა ჩართულია ჯგუფის მუშაობაში, დანარჩენები
მხოლოდ მსმენელები არიან
|
მუშაობს მხოლოდ ერთი, დანარჩენები პასიური მსმენელები
არიან
|
თანამშრომლობა და კომუნიკაცია
|
გადანაწილებული აქვთ მოვალეობები, აქვთ ერთმანეთის მოსმენის უნარი, შეუძლიათ თანამშრომლობა
|
გადანაწილებული აქვთ მოვალეობები,
ახერხებენ თანამშრომლობას
|
განაწილებული აქვთ მოვალეობები,თუმცა ყოველთვის ვერ ახერხებენ თანამშრომლობას
|
არ აქვთ თანამშრომლობის და კომუნიკაციის უნარი
|
მოძიებული ინფორმაციის დავალებასთან შესაბამისობა
|
მოძიებული ინფორმაცია სრულად შეესაბამება დავალებას
|
მოძიებული ინფორმაცია შეესაბამება დავალებას
|
მოძიებული ინფორმაცია რამდენადმე შეესაბამება დავალებას
|
მოძიებული ინფორმაცია არ შეესაბამება დავალებას
|
დროის ლიმიტი
|
სრულად იცავენ დროის ლიმიტს
|
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
არ იცავენ დროის ლიმიტს
|
პრაქტიკული სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
6-7
|
1-4
|
დროის
ლიმიტის
დაცვა,
|
სრულად იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
უჭირს
დროის ლიმიტის დაცვა
|
არ იცავს დროის ლიმიტს
|
რამდენად ეფექტურად იყენებს ტექნიკას,
ჩანაფიქრის
გადმოსაცემად
|
ეფექტურად იყენებს ტექნიკას, ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
|
იყენებს
ტექნიკას, ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
|
ხარვეზით იყენებს ტექნიკას ,ჩანაფიქრის
გადმოსაცემად
|
უჭირს ტექნიკის გამოყენება,ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
6-7
|
1-4
|
დროის
ლიმიტის
დაცვა,
|
სრულად იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
უჭირს
დროის ლიმიტის დაცვა
|
არ იცავს დროის ლიმიტს
|
პორტრეტის თემატურად სწორად ამორჩევა,შინაარსის
აღქმა.
|
სწორად ამოირჩევს
პორტეტს თემატურად. აღიქვამს შინაარს
|
ნაწილობრივ ამოირჩევს პორტრეტს თემატურად და აღიქვამს
შინაარს
|
ხარვეზით ამოირჩევს
და აღიქვამს პორტრეტის თემატიკას.
|
ვერ ახერებს პორტრეტის თემატურად სწორად ამორჩევას და შინაარსის აღქმას.
|
ტექნიკური საშუალებების ეფექტურად გამოყენება
|
ეფექტურად იყენებს
ტექნიკური საშუალებებს
|
იყენებს ტექნიკური საშუალებებს
|
იყენებს ტექნიკური საშუალებებს,მაგრამ მასალის აღქმა არ შეესაბამება
შინაარსს.
|
ვერ იყენებს ტექნიკურ საშუალებებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий